donnaradogoshi

Alla inlägg under februari 2010

Av Donna Radogoshi - 19 februari 2010 19:10

hejsan<3

Jag längtar skiiitmkt till imorrn <3

För klockan 12 på natten ska vi köra till frankrike och hyra lägenhet och hitta skola:))

Sen i April så flyttar man :)) <3

iaf alla ni som inte har sätt vampire diaries och vill se från avsnitt ett kan klicka på denhär länken


http://www.tv6play.se/program/vampirediaries


Den är jäääättebra :D <333

varje Torsdagar 20:00

Om ni har råkat missa kan ni komma till min blogg för jag kommer lägga ut varje torsdag, förutom nästa Torsdag , för då är jag i Frankrike :))

Men njut av serien och hoppas ni får en underbar lov , för det kmr jag få :D <3333333









XOXO Donna <3








Av Donna Radogoshi - 12 februari 2010 21:58

jaaag haadeee skiiiiiiiiiiiiiiiitrooligt idag :D:D




Vi åkte skidor med vår klass 7D och några 9:ior :)




Först vågade jag inte åka på liften :S




Sen andra gången så gick jag direkt längst upp (vet nt vad jag tänkte )




Sen var jag tvungen att åka med rumpan hela vägen neer XD




Sen efter en tid lärde jag mig, och jag hade världens bästa lärare ;))




Louise åkte med oss :D <33




Jag ramlade av liften 100 gånger:S




Jag å fia hade skiiitoligt i vångabacen och i bussen, hahahhahahaahahahahahha




Sen påväg hem åkte jag 1:an 0ch 4:an med Tanja Pontus och Asse




hade skitroligt i 4:an xP <3333




hade en underbar daag, tack till er alla som gjorde dagen så rolig :)) <33


 Sofia Johansson Inget du, inget jag <33

Älskar deejj J:sen <3<3<3



 

Av Donna Radogoshi - 11 februari 2010 19:07

Idag fyller många kändisar år och bland dem finns en som jag gillar mest !! <333

och det e Taylor Lautner !! <3333

Han fyller 18 idag :D <33

GRATTIS :)) <3333


  

Av Donna Radogoshi - 9 februari 2010 17:27

Ja som ni märker så var det längesen jag skrev i min blogg, haha

så nu äntligen gör jag det:)

Allt har vatt bra demhär senaste dagarna förutom att jag var sjuk igår :P://

Det har hänt några bra saker :))

1. Leona-Vera är 6månader nu :D (min lillasyster)

2. jag ska flytta till Frankrike ;P

3. Jag har ändratt mitt namn :)

4. Donna Likes someone x))

5. har shoppat mkt!!

haha jaa :P det var lite av det braiga som har hänt i Januari ;)) <33

& jag LÄNGTAR till Torsag för då händer

1. Twilight tidningen kommer ut

2. Taylor Lautner fyller år :))

3. Vampire dairies (stavning*) börjar i kanal6 klockan 20.00 (tror det var kanal6)


p.s  innan hette jag Liridona Radogoshi nu heter jag Donna Liridona Radogoshi :))

jaja ha det gött <333


 

   XOXO Donna <3

 

 

 

Twilight Eclipse countdown

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken händelse var värst?
 Michael Jackson död
 Kanye West stoppade Taylor Swift
 Brittany Murphy död
 John Travoltas son funnen död
 Kronprinssesan förlovar sig
 Tiger Woods-skandalen
 Twilightfilmernas succé
 David Lettermans sexskandal
 Chris Brown misshandel av Rihanna
 Patrick Swayze död

Presentation


Donna Liridona Radogoshi

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards