donnaradogoshi

Alla inlägg under januari 2010

Av Donna Radogoshi - 31 januari 2010 12:56

  


HAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA

Av Donna Radogoshi - 30 januari 2010 18:41

Cha Cha XD

Idag har det varit en ganska trååkig dag :P

Har inte gjort ngt särkilt :P

Men just nu tittar jag på en film som jag ÄLSKAR !!!!<333

Jag tittar på TWILIGHT :D <3<3<3

Jag e skitsugen på glass XP

ska nog ta lite :P

ha det bra :D


XOXO Donna <3<3

 

 


Av Donna Radogoshi - 27 januari 2010 20:37

R.I.P Min underbara Farbror !<33

Jag önska jag kunde se dig en sista gång !<3

Jag kommer ALLTID att älska dig <3

R.I.P :'(

  

Av Donna Radogoshi - 27 januari 2010 16:43

   GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KATTE :D

JAG ÄLSKAR DIIG !

NU BLIR DU 15 ÅÅR :D <33333

JAG ÄLSKAR DIIG <3 <3 <3


:'(

Av Donna Radogoshi - 27 januari 2010 16:04





:'(

Av Donna Radogoshi - 26 januari 2010 21:03

Säger bara en sak !

Världens Tråkigaste, jobbigaste skoldag !

Var inte på humör p.g.a ngt !

Fast sen efter skolan blev det MKT bättre :))

Jag Katte & Tina träffades i stan och gick runt.

Sen köpte ett par skiiitsnygga jeans som jag ÄLSKAR köpte dem i BIKBOK


 


SNYGGA ELLER HUUR !!! :D <333

Sen köpte jag ett par leggings som har typ skinn :P dem e åxå skiitsnygga ( hitta ingen bild i internet )


IMORRN FYLLER MIN FINA BÄSTA STORASYSTER ÅÅR !! :D:D

Ni kan titta på hennes blogg här:


http://www.laura-katte.bloggplatsen.se


Hon fyller 15 XD <33


Det var min dag, ha det gött allihopa !! :D <3<3<3



XOXO DONNA :D <33

Av Donna Radogoshi - 23 januari 2010 15:00

George Clooney är en av de få Hollywood-stjärnorna som kan få vad som helst att hända om han bara vill! Nu har skådespelaren arrangerat ett tv-event för att samla in pengar åt de som drabbades av jordbävningen på Haiti för tio dagar sedan. MTV har hoppat in för att hjälpa till och har nu lyckats samla ihop artister som Madonna, Beyonce, Rihanna, Shakira, Christina Aguilera, Mary J. Blige och Wyclef Jean (som är från Haiti) som ska uppträda live från New York och Los Angeles (sänds inatt kl. 02.00) Även Brad Pitt och Leonardo DiCaprio som redan donerat en miljon dollar var till Haitian Relief Funds kommer att vara med samt allas favorit-vampyr Robert Pattinson! Om du också vill hjälpa till så kan du göra följande:

SMS:a 72900 till Röda Korset för att skänka 50 kronor!
 

Sänds i repris på SVT1 och MTV ikväll kl 21.00
 
<3<3

Twilight Eclipse countdown

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken händelse var värst?
 Michael Jackson död
 Kanye West stoppade Taylor Swift
 Brittany Murphy död
 John Travoltas son funnen död
 Kronprinssesan förlovar sig
 Tiger Woods-skandalen
 Twilightfilmernas succé
 David Lettermans sexskandal
 Chris Brown misshandel av Rihanna
 Patrick Swayze död

Presentation


Donna Liridona Radogoshi

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards